Бренд трикотажного одягу RITO представив нову осінньо-зимову колекцію, натхненням для створення якої стали затишок, зручність і дружелюбність — все те, що данці називають хюгге.

Хюгге — не просто ступінь комфорту, а ціла філософія щастя, яка вже давно вважається невід'ємною частиною національного характеру Данії.

Для скандинавів хюгге — це мистецтво бути щасливим і вміння радіти простим речам. А осінньо-зимовий період — дуже вдалий час, щоб оточити себе затишком, і без трикотажу тут не обійтися.

Як завжди, в колекції RITO поряд з актуальною базової лінійкою одягу присутні нові розробки, в яких використовуються унікальні технології роботи з трикотажем.

У новому сезоні дизайнер RITO Анна Панченко продовжує тему oversize і пропонує носити об'ємні кардигани з довгими рукавами і м'які светри вив'язані з чистої вовни, а також вільні сукні, брюки та спідниці.

Основні кольори майбутньої осені — спокійні відтінки теплого бежевого, холодного сірого і небесно-блакитного кольору, а також акцентні бузковий, ліловий і колір морської хвилі.