Умови обміну та повернення

Стаття 9. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» Умови обміну / повернення товару належної якості:

Споживач має право обміняти або повернути непродовольчий товар належної якості у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром.

Споживач має право на обмін і повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Ми повертаємо відправлені гроші за замовлення протягом 5-ти днів з моменту надходження оплати на наш розрахунковий рахунок за умови отримання товару і реєстрації заповненої заяви.


Обмін і повернення товару належної якості здійснюється у випадку:

• якщо він не використовувався;

• якщо збережено його товарний вигляд;

• якщо збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;

• за пред'явлення розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром;

• в разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги.


Обмін і повернення можливі лише у тому шоу-румі або магазині, де була здійснена покупка.

Повернення речей відправлених по Новій Пошті, також приймаються через дану службу. Адреса номер відділення узгоджується з нашим консультантом.

Shop @ rito.com.ua або по телефону: +380673391100

З будь-яких питань і претензій, будь ласка, зв'яжіться з нашим консультантом. 

  • Україна

    •Україна, м. Київ, вул. Ігорівська, 5 (ст.метро Поштова площа)
    тел: +380 44 4252500
    • Україна, м. Київ, вул. Лисенка, 1 (ст.метро Золоті Ворота)
    тел.: +380 44 2787140

    Графік роботи:
    Понеділок-п'ятниця 10:00 - 20:00
    Субота 10:00 - 20:00
    Неділя 11:00 - 18:00

  • Литва

    • Литва, м. Вільнюс, вул. Басанавічус 16
    https://www.facebook.com/rito.lt/
    тел.: +37062600055

    Графік работи:
    Понеділок-п'ятниця 11:00 - 19:00
    Субота 11:00 - 15:00
    Неділя - вихідний