- Київ, вул. Ігорівська, 5 (Поділ)
Київ, вул. Лисенка, 1 (Золоті Ворота)
Київ, ЦУМ, вул. Хрещатик, 38, 3-й поверх
Часті питання і відповіді на них
Термін складання замовлення для Україн
Замовлення починає збиратися на наступний робочий день після оплати. Субота і неділя — вихідні, в ці дні замовлення не збираються. Термін складання від 1 до 3-х робочих днів.
Термін складання замовлення для інших країн
Замовлення починає збиратися на наступний робочий день після оплати. Субота і неділя — вихідні, в ці дні замовлення не збираються. Термін складання від 1 до 10-ти робочих днів.
Актуальний курс валют
Ви можете уточнити його за цим посиланням
Як вибрати потрібний розмір?
Виберіть свій розмір згідно з таблицею: дивитися таблицю розмірів.
Як доглядати за речами RITO?
Ми рекомендуємо дотримуватися декількох правил для того, щоб речі служили вам довго і не втрачали свій зовнішній вигляд: читайте статтю про догляд за трикотажними виробами.
Чи можна забронювати речі?
Ви можете забронювати до 5 одиниць включно в одному з магазинів RITO на термін до 3 днів.
З усіх питань щодо бронювання одягу RITO можна звертатися до наших продавців-консультантів або до нашого online-консультанта по тел. +38 067 339 11 00.
При наявності дисконтної картки RITO, чи можу я отримати знижку в інтернет-магазині?
Так можете. Для цього вкажіть № своєї картки в примітці до замовлення або повідомте консультанту, коли він зв'яжеться з Вами для узгодження і підтвердження замовлення. Сума замовлення буде перерахована і відправлена Вам супровідним листом з реквізитами оплати. Вартість інтернет-замовлення буде внесена в Ваш загальний баланс покупок, зроблених в магазинах RITO.
Як перевірити статус виконання замовлення?
В особистому кабінеті, в розділі «Мої замовлення». Якщо такої можливості немає, то інформацію можна отримати по телефону: +38 067 339 11 00 або електронною поштою: shop @ rito.com.ua вказавши номер замовлення.
В який час працює Центр Обслуговування Клієнта?
Центр Обслуговування Клієнта працює з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 20.00 Звертатися просимо по телефону: +38067 339 11 00, +38 044 425 25 00 або електронною поштою: [email protected] вказуючи номер замовлення.
Чи можна повернути товар?
Якщо з якоїсь причини вам не підійшла річ, ви можете повернути її або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки.
Що робити, якщо я отримаю товар в пошкодженому стані?
У разі отримання пошкодженого товару просимо оформити рекламацію, згідно з установленими правилами кур'єрської служби і повідомити інтернет-магазин по телефону або електронній пошті.
Чи можна при покупці скорегувати довжину виробу?
Купуючи річ RITO в будь-якому магазині, Ви можете скорегувати її довжину. У роботу приймаються речі тільки після їх покупки. Змінені речі поверненню не підлягають. Для проведення коригування довжини моделі необхідна особиста присутність її власника для зняття замірів. Вартість і терміни виконання робіт узгоджуються з консультантом RITO в магазині.
