Часті питання і відповіді на них

Термін складання замовлення для Україн

Замовлення починає збиратися на наступний робочий день після оплати. Субота і неділя — вихідні, в ці дні замовлення не збираються. Термін складання від 1 до 3-х робочих днів.

Термін складання замовлення для інших країн

Замовлення починає збиратися на наступний робочий день після оплати. Субота і неділя — вихідні, в ці дні замовлення не збираються. Термін складання від 1 до 10-ти робочих днів.

Актуальний курс валют

Ви можете уточнити його за цим посиланням

Як вибрати потрібний розмір?

Виберіть свій розмір згідно з таблицею: дивитися таблицю розмірів.

Як доглядати за речами RITO?

Ми рекомендуємо дотримуватися декількох правил для того, щоб речі служили вам довго і не втрачали свій зовнішній вигляд: читайте статтю про догляд за трикотажними виробами.

Чи можна забронювати речі?

Ви можете забронювати до 5 одиниць включно в одному з магазинів RITO на термін до 3 днів.

З усіх питань щодо бронювання одягу RITO можна звертатися до наших продавців-консультантів або до нашого online-консультанта по тел. +38 067 339 11 00.

При наявності дисконтної картки RITO, чи можу я отримати знижку в інтернет-магазині?

Так можете. Для цього вкажіть № своєї картки в примітці до замовлення або повідомте консультанту, коли він зв'яжеться з Вами для узгодження і підтвердження замовлення. Сума замовлення буде перерахована і відправлена Вам супровідним листом з реквізитами оплати. Вартість інтернет-замовлення буде внесена в Ваш загальний баланс покупок, зроблених в магазинах RITO.

Як перевірити статус виконання замовлення?

В особистому кабінеті, в розділі «Мої замовлення». Якщо такої можливості немає, то інформацію можна отримати по телефону: +38 067 339 11 00 або електронною поштою: shop @ rito.com.ua вказавши номер замовлення.

В який час працює Центр Обслуговування Клієнта?

Центр Обслуговування Клієнта працює з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 20.00 Звертатися просимо по телефону: +38067 339 11 00, +38 044 425 25 00 або електронною поштою: [email protected] вказуючи номер замовлення.

Чи можна повернути товар?

Якщо з якоїсь причини вам не підійшла річ, ви можете повернути її або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки.

Що робити, якщо я отримаю товар в пошкодженому стані?

У разі отримання пошкодженого товару просимо оформити рекламацію, згідно з установленими правилами кур'єрської служби і повідомити інтернет-магазин по телефону або електронній пошті.

Чи можна при покупці скорегувати довжину виробу?

Купуючи річ RITO в будь-якому магазині, Ви можете скорегувати її довжину. У роботу приймаються речі тільки після їх покупки. Змінені речі поверненню не підлягають. Для проведення коригування довжини моделі необхідна особиста присутність її власника для зняття замірів. Вартість і терміни виконання робіт узгоджуються з консультантом RITO в магазині.