Лімітована колекція теплих жакардових шарфів з напіввовняної пряжі. Принт шарфа складається з сотень сердець – малюнків Насті Кравчук – однієї з героїнь соціального проєкту "Дай добра мені, людині", ініційованого телеканалом 1+1 до Дня ментального здоровʼя. Рисунки сердець, які створила дівчина, були представлені у вигляді вишивки у цьогорічному павільйоні України на Венеційській бієнале. Дівчина каже, що малює тільки серця – бо це про ЛЮБОВ до людей, до свого коханого, що в іншій країні, до своїх рідних та до України!
Соціально-інформаційна кампанія "Дай добра мені, людині" спрямована на формування і підтримку безбар'єрного та відкритого суспільства, розширення меж толерантності, підвищення обізнаності про важливість підтримки людей з інвалідністю, ментальними порушеннями, забезпечуючи рівні можливості для розвитку та самореалізації. Гасло кампанії – це уривок із вірша Василя Симоненка «Дай добра мені, людині».
75% прибутку з продажу шарфів RITO спрямовує потреби до ГО «Бачити серцем». Місією організації є створення умов для гідного майбутнього людей з інвалідністю в Україні.