-
Розмір000000000000000
-
Матеріал00000000000000000000
-
Колір00000000000000000000000
-
Сезон000
Умови обміну та повернення
Стаття
9. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» Умови обміну /
повернення товару належної якості:
Споживач
має право обміняти або повернути непродовольчий товар належної якості у
продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою,
габаритами, фасоном, кольором, розміром.
Споживач
має право на обмін і повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти
днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін і
повернення товару належної якості здійснюється у випадку:
• якщо він не використовувався;
• якщо збережено його товарний вигляд;
• якщо збережені споживчі властивості, ярлики;
• за пред'явлення розрахункового документа,
виданого споживачеві разом з проданим товаром;
• обмін і повернення можливі лише у тому
шоу-румі або магазині, де була здійснена покупка.
У випадку обміну або
повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець
оплачує транспортні послуги.
Повернення речей відправлених Новою Поштою, також здійснюються цією службою. Адреса, номер відділення та отримувач узгоджуються з нашим консультантом.
Ми повертаємо кошти за замовлення на узгоджену з покупцем карту
протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання
повернення.
Для переказу коштів нам знадобляться повні реквізити картки (Установа банку,
МФО банку, Отримувач платежу, IBAN, рахунок отримувача, РНОКПП (ІПН) отримувача). Цю інформацію можна
знайти у банківському додатку, під іменем Реквізити картки або Дані картки для
прийому платежів або уточнити у банку.
З
будь-яких питань і претензій, будь ласка, зв'яжіться з нашим консультантом
shop@rito.ua або по
телефону: +380673391100 (Viber/Telegram/Whatsapp), +380993331100