×
Фільтр
  • Розмір
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Матеріал
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Колір
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Сезон
    0
    0
    0

Умови обміну та повернення

Умови обміну та повернення товару згідно українському Закону «Про захист прав споживачів». 

Товар належної якості, придбаний у нашому магазині, можна повернути чи обміняти протягом 14-ти календарних днів з дати його отримання.

Умови повернення товару належної якості:

  • Товар, який не був в експлуатації, не має слідів використання, забруднень та пошкоджень

  • Товар відповідає своїй початковій комплектації, була повністю збережена оригінальна упаковка, ярлики, етикетки.

  • Збережено зовнішній вигляд товару та його властивості.

  • Наявний розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

*Згідно з Додатком N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172, поверненню НЕ підлягають:

  • рукавиці;

  • натільна білизна;

  • панчішно-шкарпеткові вироби;

З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитись за посиланням.

Якщо йдеться про повернення чи обмін продукції належної якості, зворотну доставку сплачує покупець. Зворотня доставка оплачується магазином тільки в тих ситуаціях, коли повернення здійснюється з вини магазину (наприклад, неповна комплектація, заводський брак та інше).

Товари неналежної якості можна повернути протягом 14 днів, якщо недоліки товару виникли з вини виробника або продавця.

Товари не підлягають поверненню якщо:

  • є візуальні ознаки експлуатації продукції;

  • відсутній товарний вигляд;

  • відсутні етикетки, пошкоджена чи відсутня упаковка;

  • клієнт не може надати чек чи інший документ, що підтверджує покупку саме в нашому магазині.


Увага! Повернення продукції, що була у вжитку, неможливе. 

Порядок повернення та обміну

Для повернення товарів необхідно:

  • надати разом з товаром заповнений бланк заяви на повернення, вказавши причину повернення. Заява складається у довільній формі на альбомному аркуші А4. Надати копію чека або накладної, яка додається до цієї заяви. У разі потреби можливий варіант відправки фото чека/накладної за номером телефону, який вкаже менеджер інтернет-магазину.

  • Обміняти чи повернути товар придбаний офлайн, можна здійснити лише у тому шоу-румі або магазині, де була здійснена покупка.

Якщо покупець хоче обміняти товар за власним бажанням без видимих причин, зворотна доставка здійснюється за його рахунок. 

Зворотна доставка здійснюється транспортною компанією «Нова Пошта».

Адреса повернення:

  • м. Київ, вул. Ігорівська, 5, 04070, тел. +38 099 333 11 00

  • «Нова Пошта», відділення 63, тел. +38 095 558 56 28, Терен Юлія Борисівна

Повернення коштів

Відправка усієї суми за товар (вказана повна вартість), який було повернуто, здійснюється на банківську картку клієнта протягом 5-7 робочих днів з моменту отримання товару продавцем, перевірки та підтвердження підстав для його повернення.

Для переказу коштів нам знадобляться повні реквізити картки (Установа банку, МФО банку, Отримувач платежу, IBAN, рахунок отримувача, РНОКПП (ІПН) отримувача). Цю інформацію можна знайти у банківському додатку, під іменем Реквізити картки або Дані картки для прийому платежів або уточнити у банку.

З будь-яких питань і претензій, будь ласка, зв'яжіться з нашим консультантом
shop@rito.ua або по телефону: +380673391100 (Viber/Telegram/Whatsapp), +380993331100