Умови обміну та повернення

Стаття 9. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» Умови обміну / повернення товару належної якості:

Споживач має право обміняти або повернути непродовольчий товар належної якості у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром.

Споживач має право на обмін і повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.


Обмін і повернення товару належної якості здійснюється у випадку:

• якщо він не використовувався;

• якщо збережено його товарний вигляд;

• якщо збережені споживчі властивості, ярлики;

• за пред'явлення розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром;

• обмін і повернення можливі лише у тому шоу-румі або магазині, де була здійснена покупка.

 

У випадку обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги.

Повернення речей відправлених Новою Поштою, також здійснюються  цією службою. Адреса, номер відділення та отримувач  узгоджуються з нашим консультантом.

Ми повертаємо кошти  за замовлення на узгоджену з покупцем карту протягом 5-ти  робочих днів з моменту отримання повернення.
Для переказу коштів нам знадобляться повні реквізити картки (Установа банку, МФО банку, Отримувач платежу,
IBAN, рахунок отримувача, РНОКПП (ІПН) отримувача). Цю інформацію можна знайти у банківському додатку, під іменем Реквізити картки або Дані картки для прийому платежів або уточнити у банку.

З будь-яких питань і претензій, будь ласка, зв'яжіться з нашим консультантом
shop@rito.ua або по телефону: +380673391100 (Viber/Telegram/Whatsapp), +380993331100